23 januari 2007

Looks can be deceiving

Gjorde denna nu ikväll. Samuel tyckte inte alls om att vara ute i snön, men jag fick ju ett kort när han ser glad ut (av nån underlig anledning) och då tyckte jag det var kul att scrappa det. Jag har manipulerat det i photoshop med penslar och sen rispat det med skalpell.

Jag har sytt på maskin på denna. Det var länge sen.
Snöflingorna matchar faktiskt overallen perfekt!
Jag placerade fotot utefter att Anna-Carin sagt att hon har så svårt för att placera fotot sådär i övre hörnet. Så jag testade... det funkade väl rätt hyfsat va?



Idag har jag varit in till nya jobbet. Jättefina lokaler kommer vi att sitta i!
Och en lattemaskin (riktig) finns det också. Woho! Trevligt! *banala saker att glädjas över*

4 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Jamen tjejen, hur snyggt som helst! Fattar bara inte varför mina foton envisas med att hamna i nedre högra hörnet. Tack för inspirationen! Gillar det sydda, ser ut som snö som singlar ner.

Lattemaskin låter nice, på mitt jobb kämpar vi för mera rött och grönt te. Kaffekillen envisas med att ge oss äckliga frukttéer som ingen dricker.

Carina W sa...

Latte? Banalt?! Get your priorities straight, woman! ;)

Snygg LO också. Jag måste lära mig det där med penslar snart.

Zarah sa...

Wow! Jag såg aldrig sömmarna när jag kikade på denna på Scrappiz - jag hade nog grus i ögonen... Nu när jag ser det, är den ju ÄNNU snyggare!

Du är såååå bra!

Ps. Det där med DT för Bazzill... De är ju verkligen ett uppdrag som klippt och skuret för dig - även om du kanske bara skämtade... Du borde kolla upp det!

Maria sa...

Men TJEJEN, har du gått och vunnit nu igen?! GRATTIS till vinsten hos Magdas! *kramar om*