16 januari 2007

Jag har varit med och vunnit igen!

Ohh, det är en sån underbart härlig känsla att vinna med jämna mellanrum! :)

Det här var tävlingen om Entrébild hos Scrapaddicted. Vi var tre tjejer som vann, och får värsta fetingpriset allihop! JÄTTEKUL! *lycklig som ett barn*

Jag scrappade om min kärlek till scrapping. Det är ju nästan löjligt, men jag är så fruktansvärt lycklig över att jag hittat denna hobby. Den har verkligen gjort mig hel. Galet nästan, men sant.

Här är mitt bidrag då alltså.
Jag har fotat mina papper (känns de igen där uppe i överkant här i bloggen kanske?) och lite andra roliga saker jag har när jag scrappar.
Sen doodlade jag lite och klippte blommor på frihand och chalkade dem (som vanligt).
Lite knappar fick toppa det hela. Journaling är handstil såklart och rubriken har jag också skrivit med handstil med akrylfärg på en plastficka och klippt ut.

13 kommentarer:

Anna-Carin sa...

WOW! Har du vunnit ren cash eller är det presentkort? Du är väl värd det, med den layouten!

Anonym sa...

Jag är ett stort fan av dig! Jättegrattis!
Annika/annika5064

Maria sa...

Himmel och pannkaka så snyggt! Den vinsten förtjänade du VERKLIGEN! Stort grattis härifrån!!

Anonym sa...

Åh vilken fantastiskt fin LO!!

fanny sa...

WOW! Skitsnygg!

Anonym sa...

Eftersom jag också vann tänkte jag kolla in vad jag haft att fajtas med! Kan bara instämma med föregående kommentarer. Superfin!

Elsa sa...

Men grattis!! Din lo är heelt underbar! Så läcker!!

Kram

Anonym sa...

Du är superduktig! Förstår att du är en av vinnarna med den här lo:n!

Anonym sa...

RIKTIGT läcker!!!
Kul att följa dej!!!

Sanna F sa...

Grattis!!!
Vilken jätte fin layout och härliga scrapfoton! = )

Anonym sa...

Du är fantastisk! sååå snygg! Blir nyfiken - rubriken ser inte platt ut, har du skrivit på något och klippt ut, eller skuggat med penna eller...?

Kul att ses på fika imorron!

Anonym sa...

GRATTIS! blev inte alls förvånad över att du vann ;-) Den är underbar!!!

Anonym sa...

Layouten är fantastisk! Du har doodlat så snyggt att man kan gråta ;-)