29 juli 2007

Welcome home

Ett litet kort till mitt ex.
Medan han var i USA med dottern så skrev ju jag på bostadsrättskontrakt till honom (ja och budade och allt sånt gjorde jag ju innan också).
Jag skrev ju då under i hans ställe med fullmakt alltså, jag är inte helt galen! :D
Så, när jag hämtade dottern och honom på Arlanda förra veckan (som tog fleeera timmar extra eftersom planet gått sönder och de blivit tvungna att landa i Köpenhamn på vägen från Frankfurt... :-o), så hade jag ställt det här lilla kortet i hans lägenhet med instruktioner om att i frysen fanns pizza och i kylen en mjölk.
Jo, för det viktigaste av allt i nya lägenheten var visst att där fanns en frys. :D

Enkelt kort. Det är ju till en machoman, då kan man inte gärna sätta dig krusiduller och blommor liksom.
Enkelt Bazzill kraft, handstil, akrylfärg och 3D-lack. Klart! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket snyggt. Oftast är det enkla det snygga.