10 juli 2007

Samlare

Det blev en LO klar idag.
Den var ju inte sååå svår egentligen.

Jag har kladdat akrylfärg och - hör och häpna - använt mina foamstamps!! Det var inte igår! Kom igen tjejer! Mer foamisar! Det är kuuul! :D
Jag använde fluid chalk med mina, orkade inte kladda mer akrylfärg just då. :D
Dymon har gått varm som synes (tack Malena för inspirationen)
Doodlingramen runt kotten har jag gjort själv och fixat till en pensel i photoshop.
Kommer finnas tillgänglig som overlay eller pensel (eller clearstamp rent av) i min lilla shop - när den öppnar snarast.



11 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara för bra, jag fullkomligt älskar dina layouter. Så enkla och stilrena, helt suveräna!! Nu blir jag riktigt scrapsugen och det har jag inte varit på ett tag. TACK för inspirationen.

Många kramar
Maria (mek73)

Anonym sa...

Glömde att fråga. Ramen kring kotten var är den ifrån. Jättefin!

Många kramar
Maria (mek73)

Anonym sa...

dumdidej, jag har inte tillräckligt med clearstamps. eller så har jag kanske det, men jag skulle aldrig kunna låta bli en så fin ssak om dem kom som clearstamp :). dessutom måste jag säga att du gör väldigt väldigt fina saker!

Unknown sa...

Jättesnygg LO!
Gillar skissen, färgerna, fotot - alltihopa kort sagt :-)

Låter spännande med en Peterlina-butik, ska bli kul att få veta mer

KarinSN sa...

Åh så snyggt! Less is more och underbart!

joggemia sa...

Superduperfantastiskt fin!

Kram!!

Millan sa...

Åh, den här är jättefin!

Lisbet sa...

Jättesnyggt...helt bedårande.

Sanna F sa...

Underbart fin!!!
Kul att du ska göra en shop!
Du e så himla duktig!!!!

Anonym sa...

bonjour j aime boucoup le comptenu de ce blog bravo c est tres beau.

Anonym sa...

Vilken fantastisk layout!! Jag har preciiis skrivit ut den för en lift, eller rent av en case. Jag får titta in igen när jag har något att visa :)

www.lindah.se