30 juli 2007

Tillsammans

Jag har faktiskt scrappat två LOs idag. Den ena har jag inte ens orkat bemöda mig med att fota, för den blev liksom bara sådär blahablaha... så, den får bo i ett album bara.
Den här tycker jag blev fin däremot så den får ni se. :D

Jag har ritat blommor och färglagt liiiiiiite med distresser. Tänkte att det kunde vara lite fräscht med vita blommor för en gångs skull. Och det var det ju.
Doodlad journalingspot från design by Peterlina såklart. :D




Angående mitt knä så är det si och så. Jag ska tillbaka till doktorn imorgon och kolla läget... vi som tänkt åka till Dalarna över ett par dagar nu...

11 kommentarer:

Charlotte Ravn sa...

Det er super flot! Jeg er altså helt vild med din stil! Håber knæet snart bliver bedre

Scrapangel sa...

Jättefin och enkel LO. Gillar me lots!

fanny sa...

Såååå fin.

Emma sa...

Jättefin! Krya på knät!

Helena sa...

Me lajk a lått!

joggemia sa...

Jag vet ingen annan än du som kan skapa något så snyggt med så enkla medel..... Hallå...du har ju inte ens mönstrat papper!

Kram!

Unknown sa...

Som vanligt så blir det toksnyggt när du pysslar! Lovely helt enkelt!
Måste bara fråga - är det glitter i mitten av dom fina blommorna..?

Sanna F sa...

Å vilken söt layout!!!!

Anonym sa...

Underbar layout!

Kram
Mette

Anonym sa...

Underbar LO! Så snyggt och så enkel!

Casa Ottman sa...

så enkelt o så vackert :)
/Helena