20 juni 2007

Lite fler LOs

Egentligen ska jag inte alls sitta här, men vi blir så stirriga såhär års... så jag sitter här ändå en sväng.
Här kommer två LOs jag gjorde i lördags också.

Den ena handlar om min suuuugiga Islandsresa i mars. Hemsk var den.
Och den andra handlar om mina galna rabarber här i trädgården.
Man kan scrappa allt. :D




Idag kom trevliga paket. En ny pappersskärare så då kan jag sälja den andra. Den gillade jag inte så värst... Nu har jag en Cutterpede istället. DEN var bra den.

Nä, nu ska jag vara social.

6 kommentarer:

joggemia sa...

Din rabarber-LO är helt underbar!! Vill också passa på att önska dig en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR!

Kram Mia

Carina W sa...

Jaaaa! Rabarberna.....
Can I please please please få en planta (eller hur det nu fungerar) *antigröna fingrar* :D

Anonym sa...

Jag gillar båda lo:erna mycket! Du är så duktig!! *Trevlig Midsommar*

Ms Garbo sa...

Islandsscrapen gillade jag, kanske för att det är lite ... modigt att göra en scrap om något som var så värdelöst. Ajaaa. Jag kanske skulle göra en scrap någon gång om sugiga SUGIGA t24...

*kram*

MiaMaria sa...

Fina Lo :) Håller med om att det är modigt att scappa sådant som inte bara är bra. Är imponerad av dina rabarber. Vad ger ni dem för att de ska bli så stora och många? Jag kanske skulle börja offra lite till mina så jag får mer än 2-3 pajer per år ;)

Simmat sa...

Jättefina LO!! Och gissa om jag älskar mitt Blossom mini... Tackar för att jag fick köpa det!!
/Jennie