05 mars 2007

OKej, nu har både Sanna och Maria utmanat mig så jag får väl böja mig och svara. Och lite rolig var ju denna utmaning. Fast jag tänker inte skicka vidare *tråkig*

6 okända fakta om mig alltså.

1. Jag har aldrig sett en Bond-film. Näpp... rätt stolt över det också!

2. Jag skriver det mesta jag ser skrivet med fingret ( i luften liksom... har ingen magisk inopererad penna eller så). Det är en liten grej jag har för mig. Det märks knappt, men jag gör det...

3. Jag har bemästrat OCD på egen hand... jag har kommit på hur man gör själv, och det är ungefär på precis det sätt som de stora experterna behandlar det. Ibland faller jag dock tillbaka.

4.Jag har varit med och firat pappan-i-Beverly-Hills-90210:s (Jim Walsh hette han i serien va?) födelsedag. Han fyller den 14:e februari.

5.Jag har en gång i tiden skakat uppgivet på huvudet när jag sett människor hålla på med scrapbooking och kunde för mitt liv inte förstå vad de fick ut av det. (detta är det tokigaste fakta du kan få om mig)

6. Om det inte är absolut nödvändigt (typ, jag håller på att dö av en bit macka som fastnat i halsen och det enda som finns att sköja ner med är en öl) så dricker jag inte alkoholhatiga drycker. Inte för att jag tar fantastiska mediciner eller har några andra legitima skäl, utan helt enkelt för att jag inte vill eller ser någon vits med att berusa mig själv. Öl och vin är helt enkelt inte gott...

Inga kommentarer: