07 september 2006

Operation storstädning...

...har inletts och pågår för fullt.
Har hittat en plats åt allt och ska nu bara sortera upp och fixa. Ska spika fast lite saker i väggen imorgon så det blir mer arbetsyta.
Sen ska jag nog försöka ragga upp något att sätta på det fuuula bordet också så jag slipper se skiten.
Vit vaxduk duger bra. Ooooorkar inte slipa ner bordet. Det ska få bo på soptippen nån dag, men tills jag har råd med det så får det väl bli budgetvarianten.

Nåväl... jag får väl fota imorgon så ni får se hur det artar sig.

Ja, och innan jag rörde till det till oigenkännlighet här hemma så scrappade jag faktiskt! WOoohoooo!!! Jag tror min block har försvunnit. Jag känner massor med inspiration. Därav städningen. För att verkligen kunna scrappa behöver jag ha det rent och fint här så jag vet vad jag har för saker att använda. Japp. :)

Det blev ett bidrag till månadsutmaningen på Scrappiz där man skulle scrappa på temat "Lycka"
Jag var tråkig och scrappade min dotter. Hon är min största lycka (Samuel är ju mindre :D)
Resultatet blev såhär:


Papper är bazzill och CBX
Band från AMM
Knappar från DCWV:s box o buttons, förutom hjärtknappen i mitten på blomman för den har jag minsann degat ihop alldeles själv! :D
Blommor från Heidi Swapp, Bazzill och billighetsaffären i centrum.
Rubriken är stämplad med fluid chalk på vellum (New Orleans typsnitt) och prickad med vit soufflépenna.
Resten handstil.

Inga kommentarer: