17 januari 2009

Jag pysselstädar

Ja, igår så var jag ledig efter en första vecka på jobbet. Efter tre veckors ledighet bar det av till ett helt nytt jobb. Mycket nytt, men mycket perfekt för mig. Alldeles lagom avvägt med kroppsarbete och hjärnaktivitet liksom. :D
Men, redan i söndags kände jag att jag var förkyld på kvällen. Gissa vem som vaknade med hela huvudet fullt med snor?
Jo, så nu har jag jobbat med förkylning. Carina hade seriösa förkylningspiller från nåt Baltiskt land, så jag klarade mig, men igår... då var jag helt slut. MEN ändå full med energi. Hur går det ihop?
Så, istället för att göra något jag inte alls orkade, så städade jag bland pysselsakerna. Dvs, jag försöker göra lite mer praktiskt här hemma. Så nu har buggen fått sig en alldeles egen liten plats där den alltid kan stå och vara utfälld och redo att användas. Me like. Dessutom har jag inrett min nya hurts så bra och ja... det här kommer nog att funka bra. Ett tag ;D
Har lite dekorationer att sortera upp, och sen ska jag slänga ut lite grejer att sälja. OCH så hittade jag alla överblivna stämplar som aldrig blev sålda. Kanske kan bli av med dem för en tjuga styck.

SEn vill jag säga TACK till alla fina awards jag har fått senaste veckorna. JAg blir jätteglad, men jag har haft för mycket i skallen för att orka blogga vidare dem. Ska göra det. :)

Åter till pysselstädandet...

Inga kommentarer: