03 augusti 2008

Vad gör jag?

Jag sitter inte vid datorn så mycket som jag fixar här hemma i alla fall. Scrappat har jag inte gjort, men det känns inte som det gör något. Snart är det höst och kallt och då kommer jag ha massor av fina sommarbilder att scrappa. :)

Här är senaste projektet i alla fall. Ett nytt rum till dottern. Tidigare var det lila med vita stjärnor runt väggarna. Ett typiskt flickrum. Men flickan har blivit tjej och en ganska tuff sådan och gulliplutt passar inte in i hennes värld. Då gör man såhär. Ett blått rum önskades och det har hon fått. Dock med en vit fondvägg... det hade blivit lite väl mörkt annars.
Klottrade lite mönster på väggen och dagen efter åkte jag till IKEA för att leta gardiner och hittade de där! Hur matchande var inte det då??? Snacka om tur.
Soffa passar i ett tonårsrum och det är hur mysigt som helst att sitta där och titta på tv med dottern nu. :)



Så det är sånt här jag gör nu. Ses med scrap i höst sen. Lite skisser har jag petat ihop under sommaren, så jag ska bara scanna och uppdatera skissbloggen sen. :)

4 kommentarer:

Fanny sa...

Men guuud så snyggt. Kan du komma hit och klottra lite på våra väggar också? Snäääällla??? :-D

Sofia sa...

Snyggt gissar att dottern är helnöjd med sitt nya tonårsrum

Unknown sa...

Åhhhhh va snyggt du har gjort!
Kan tänka dottern är nöjd.
Min dotter skulle bli grön av avund och begära att jag gör om hennes rum också... :-) SNYGGT!

Sanna F sa...

Vad mysigt det ser ut!!! Hmmmmm du klottrar väldigt fint!!!