16 augusti 2008

Badx2

Först så badade min mobil i toaletten en sväng vid lunch. Ja, den är död. Ja, jag är superklantig. Ja, det var INNAN något gjorts i toaletten. Ja, jag får klara mig utan den nu.

På kvällen ansåg vi oss ha förtjänat ett bad i en svensk sjö. Jag och maken och sonen har ju hunnit med det redan, men inte dottern.
I brist på varma sommardagar så får man ta till hyfsat varma sommarkvällar. Det var vackert, kallt och ändå helt underbart.



I torsdags flyttade även våra sköldpaddor härifrån. De kommer få det jättebra. Pojkvän och allt har de fått också. Tänk, de kanske blir mammor sen. :)
Men sorgligt var det. Men de förtjänar mer uppmärksamhet och då får man ta det som är svårt.

Jag har sorterat scrapmaterial. Jag börjar få lust att scrappa och ser fram emot mörka höstkvällar med scrap. Så, snart... snart kommer det lite alster från mig igen. Om nån fortfarande läser här. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar allt till dig då och då. :)

Jeez sa...

Jag har bloglines, så inget undgår mig!

Och lite höstscrap blir bra det!