21 december 2007

Pluttifikationstabellen

Ja, den behöver jag inte lära mig för att få sommarlov, men jag kan säga att jag känner en enorm glädje över att ha ett jobb som gör att en tvåveckorssemester är något riktigt värdefullt.
Jag älskar fortfarande mitt jobb och mina medarbetare är toppen, men jag har ju varit sjuk ett tag nu och det ska bli skönt att få ta det lugnt istället för att springa runt och fixa grejer.
För att kunna vara ledig har jag ju dessutom jobbat dubbelt upp, så jag slipper gå lönlös (hehe) hela två veckor. Nu får jag lön som vanligt och kan ändå gå hemma och slappa i mysbrallorna.
Eller hur var det nu?
Jo just ja... sväronen anlände nu ikväll... svärfar sitter just nu i soffan och sover och svärmor tittar på tv. Men det är inte så farligt att ha dem här än faktiskt...

Vi får väl se vad jag säger imorgon. Men de ska inte vara här på hela dagen imorgon... bara på kvällen. Så det är nog lugnt...

Nu ska jag scrappa lite tror jag. Vad sägs om det?

Ett stycke underbart vitt vackert handgjort julkort har jag fått också. Av sötaste Fanny! TACK!
Om mina kort kommit fram återstår att se...

Inga kommentarer: