23 oktober 2006

Long time, no see

Jo, det har hänt lite mycket. Samuel har börjat på dagis och jag har inte haft nån scraplust och bla bla bla.

Men nuså. Här kommer tre DT-layouter för Pappersvinden.

Den här gillar jag jättemycket. Min knasiga dotter.
Jag har använt svart och rosa Bazzill, utstansade blommor från det lila QK-setet, den lilla medaljen är också utstansat från lila setet. Fyrkanter av Meadow Polka dot från K&Co.



Här kommer en till där jag använt vit bazzill, neopolitan chocolate daisies från K&Co, SEI-brads, floss och blommor från lila QK-setet. Sen är det Philadelphia foamisar och en klammerfoamis jag gjort själv.



Den här nästa var faktiskt till skissutmaningen på swescrapbook för någon vecka sedan.
Gillade skissen och äntligen fick jag scrappa dessa bilder som jag tummat på sedan jag började scrappa! :)



I övrigt så måste jag hitta nån bra förvaring till mina distresspluttar, så jag inte behöver skölja bort dem varje gång. Hade en bra idé förut, men det var innan jag plötsligt ägde 20 färger...... Måste tänka om nu alltså.

I helgen är det mässa i Karlstad och jag ska dit! Wohooo!
Pappersvinden kommer finnas på plats, så då får jag träffa min DT-mamma och så ska jag shoppa loss!

1 kommentar:

Zarah sa...

Kolla i Saras blogg - hon har en jättebra idé till distresspalett. Annars funkar det med insidorna av ett tomt cd-fodral. :)

Underbara LOs, och då särskilt den blå - den är uuuuunderbar! Fotot är störtskönt, och blommorna underbara och hela alltet är... bästigt!