24 oktober 2006

Julkort

Jo, man måste börja med sånt nu har jag insett. Men jag är en lat personlighet som inte tänker göra en massa FANTASTISKA julkort som folk ändå slänger bort.
Så, jag provade ett par julkort idag och de går nog hem de också. :)

Jag har gjort en liten foamstämpel själv och stämplat med twinklings.
På denna har jag klippt ut det stämplade motivet och monterat på ett mönstrat papper. Tyckte jag fick till en så käck snödriva där. Tyvärr hade jag inget mer av pappret.
*morr*



Den här stämplade jag flera gånger med stämpeln. Blev lite mysigt tycker jag. Lite stickles och så hade man ett julkort även här. :)



Jag inser att twinklings var en rolig sak och inget man bara klarar att ha en enda färg av (som jag tidigare trodde)
Detta var underbart!! Kanske finns det någon liten twinkling på mässan till mig...

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbara kort! *imponerad*