28 juni 2006

Stiltje

Ja, det händer inte så mycket här.
Det händer inte så mycket överhuvudtaget skulle man kunna säga.
Jag har varit dålig.
Benet blev bara värre och värre och jag blev tillslut inlagd på sjukhus. De hittade inget egentligen de heller, men uteslöt i alla fall de värsta saker det skulle kunnat vara.
Jag har nu kontakt med en naprapat och hennes behandling gör underverk.
Från att ha hoppat på kryckor och knappt orkat det ens, så kan jag nu gå rätt hyfsat, men sakta, utan kryckor.
En otrolig känsla.

Som grädde på moset har jag idag varit iväg och dragit ut en visdomstand som spökat.
När tandläkaren kikade lite såg han att även den andra visdomstanden i överkäken behövde åka ut, så då slog jag två flugor i en smäll och drog ut båda samtidigt. Ska man ha ont, kan man lika gärna klara av det på en gång.
Dessutom har jag svår ångest inför detta med att dra ut tänder, så varför gå och må dåligt i flera dagar en gång till?

Det blev alltså en stadig frukost imorse och sen har jag levt på fruktsoppa hela dagen. JAg har ingen aptit och är faktiskt inte heller hungrig så...
Ont i käften har jag dock.

Idag blev det faktiskt lite scrappat till en swap på scrappiz, men jag orkar inte lägga upp något här. Orkar verkligen inte.
Jag fick stesolid innan tanden skulle dras ut och känner mig rätt avtrubbad skulle man kunna säga.
Har mest sovit idag.

So long

Inga kommentarer: