13 juni 2006

Sjukdom och elände

Ja, fy vad jag har varit konstig senaste tiden.
Feber och grejer i flera veckor, ont här och där.
I söndags blev jag så dålig i benen att jag inte kunde gå! Bara sådär!
Så, idag tog jag mig till doktorn och jag har nån infektion i kroppen som inte vill läka tydligen, och efter en förkylning (som jag ju hade en rejäl en för ett par veckor sedan) så har jag fått nån muskelinflammation i höften/låret.
Jätteskoj - NOT!


Igår gjorde jag ett litet kort när jag inte orkade något annat.
Dottern hade examen idag och det måste såklart göras ett litet kort till fröken! Såhär blev det.
Allt material från Pappersvinden, förutom den lilla KRAM-skylten som jag gjort själv i cernitlera.

På lapparna i etiketthållaren har Hannah skrivit saker hon gillar med sin fröken. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin kort du gjort :) Kul med en egengjord kram. Det kanske man skulle testa...

Krya på dig!