28 oktober 2008

Lite kortpyssel

Ja, jag är ju hemma och är sjuk. Sonen har ögoninflammation OCH otrevlig i magen. Dottern har höstlov.
Så, idag ruttnade jag på alla ungar och tvingade dem till lite pyssel.
Den som blev mest biten var dotterns kompis som gjorde tre jättefina bokmärken och ett kort! Hon var helt såld bland alla dekorationer och grejer. :)
Så skoj!

JAg gjorde lite olika bokmärken mest för skojs skull (man kan inte pyssla värsta übertjusiga pysslet när dottern är med för hon blir så avis)
Gjorde två kort också. Det första har en massa hjärtan som jag klippte från en påse jag fått från designtorget. den var så fint frostat vit. :D
Och sen sydde jag på dem på en plastficka som jag sydde på på en till plastficka och gnuggade dit lite gnuggisar och fäste extra med en rad bling.



Sen en lift av mitt första kort typ. JAg testade att köra filt genom buggen med ett gammalt Tangerine-g som låg och skräpade här hemma (ja, bara g) och det gick ju hur bra som helst.

Inga kommentarer: