10 juli 2007

Regnar det för mycket tro?

Jo, lite för mycket. För när hela gräsmattan bebos av såna här så... då har det regnat lite för mycket även för mitt tycke och smak.

Men visst, jag är ju inte den som bangar ett fototillfälle! :D




Solen tittade ju faktiskt fram idag. Så vi tog cyklarna (efter att jag hittat makens cykelnyckel - i dotterns skolväska :-o)
Vi hade tänkt leka i en park i närheten men sonen ville inte. Han ville cykla minsann.
Så då cyklade vi lite till. Och sen var vi törstiga och glass-sugna så då fick vi smaska glass vid kiosken. Mums.



Sen tänkte vi prova nästa lekpark, men där blev det också nobben. Nej, sonen skulle titta på bussar. Han stod länge och väl vid rondellen och kikade efter bussar.
Jag tycker han såg så cool ut. :D


Sen blev han jätteledsen när han inte fick åka med bussen, så vi cyklade hem, tog med barnvagnen och tog bussen till Älvsjö C och tittade på tågen.
Det gillade han verkligen och var överlycklig över alla tåg och bussar man såg där.
Hem igen var inte lika populärt. Butten, butten!!! (bussen, bussen då alltså)

Nåja, nu tittar han på Pingu medan han varvar ner inför nattningen.
Jag har påbörjat en LO som ligger här och väntar på att bli klar. Kommer kanske senare. :)

Inga kommentarer: