13 december 2008

Liten scrapträff

Idag har jag varit iväg och scrappat lite hos Carina. Mycket trevligt, och jag fick två LOs gjorda.
Två påbörjade jag också, men jag hade inte med mig allt som jag ville ha med på dem, så det fick vänta. :)
Kanske imorgon. Vi får se.

Här är i alla fall dagens två alster.
Först en som jag är väldigt nöjd med. Den är sååå enkel och ja... bara lagom alltså.



Sen denna. Den är mest viktig för ämnets skull, men jag tycker väldigt mycket om hur den blev rent designmässigt också. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var väl trevligt att bli såna kompisar! *ler* Vi får väl ta en cyberfika snart då, för vi har säkert massor att prata om! Annika

joggemia sa...

Håller med om den översta...enkel men ack så läcker! De färgerna ihop är ofta oslagbara! =) Tack för gratulationen också!

Kram!