12 april 2008

Idag blir det scrap

Jo faktiskt. Jag är laddad. Ser fram emot att scrappa. Och jag har hela dagen fullbokad med scrap! Om en dryg timme kommer det komma hit folk för scrap. Najs va?

I övrigt har jag inget att visa upp. Än då alltså. :D
Men ikväll kanske.

Jag skulle kunna visa upp den här lilla sötnosen förstås


Men han är ju inte min.... fast söt är han ju ändå.
Han tillhör min allra bästaste pyssel- och chatkompis och han ska heta Sibert........ eller så ska han inte det. ;D

Sen spenderar jag en hel del tid på att leta kaninburar och kaniner.... vi ska göra oss av med de stackars sköldpaddorna som ingen bryr sig om och skaffa små kaniner som dottern förhoppningsvis bryr sig om mer. Och gör hon inte det, så då får de flytta nån annanstans... de lever i alla fall inte i 100 år så det är ju ett plus.

Vad gäller alla mina åkommor och krämpor så är det så att ögat är bra och benet är myyyycket bättre. Jag har verkligen försökt att ta det lugnt. Jag vill INTE ha så ont som för två år sen... så jag är fösiktig.

Nu ska jag förbereda för dagens aktiviteter.

3 kommentarer:

Ms Garbo sa...

Laddad, sladdad, urladdad! ;)

Heléne sa...

Hej! Nu har jag varit inne på din skissblogg och hämtat några sköna skisser :-) Hoppas du hade en fin scrapdag igår och hoppas verkligen att det onda i ditt ben försvinner igen! Ha det bra, kram Heléne

Malena sa...

Hälsa mamman till sötbäbisen med en stor kram från mig!!!