21 augusti 2007

Doodlebug-alster

Vi fick lite material från Doodlebug att jobba med från Metalimo till Scraputmaningen.
I uppdraget ingick att lifta en layout från deras designer, så det har jag gjort.
Såhär blev min. Vill du se original-LOn får du gå till Scraputmaningen och kika. :)



Förskoleinvänjningen går smärtfritt hittills. Jättekul tycker sonen att det är att gå dit, och det värmer mitt modershjärta. Gården är SÅ härlig och det är sån skillnad på engagemang på detta stället! Jättehärligt!
Nu är det bara en dag kvar, så är det slut på leken för dottern också. Skolan börjar. 4:an. Helt sjukt. Hur blev hon så stor???
Min stora lilla flicka...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar hur du använt dig av färgerna..... Snyggt upplägg. Måste vara en rloig LO att lifta.
Kram Aase/ängel60

Graadskan sa...

Hej!
Måste börja med att säga att jag gillar dina alster skarpt! Det enkla är oftast det bästa!
Tack för att du delar med dig!

Nu är det så att jag behöver din hjälp...Du som är proffs på CR!
Jag har visserligen en Sill, men principen tror jag är densamma.
Jag vill skriva ut ord som sitter ihop, men lyckas inte få till det.
Även om jag sätter bokstäverna omlott, så skär den ut varje för sig och så vill jag inte ha det...
Du får väldigt gärna maila mig på camilla.graad@kungsbacka.se och ge mig lite tips på hur jag ska gå till väga!
Hej så länge!
//Camilla

K8an sa...

Så underbar LO, gillar den skarpt. Scraputmaningen utmanar och jag tänkte lifta din :D

Scrapangel sa...

Gillar den mycket, forfarande ;)

Skönt att det löper väl med inskolningen, snart är julen här... hahahah.

Anonym sa...

Vilka fina färger och detaljer, superfin LO!

Anonym sa...

LOn ser ut som en smarrig karamell. Ljuvligt färgval!

Emma sa...

Så fin!