05 juli 2006

Sommarvärme

Denna värme gör ju att man inte gör så många knop. Med tanke på att jag varit sjuk så länge så tar jag det extra försiktigt och försöker njuta av tomten istället för nån badstrand nånstans. Jag hoppas att jag får tillfälle att njuta av en sån snart också.
Samuel har hittat smultronens underbara värld och det är hans nya favvosysselsättning att stå vid smultronlandet och glufsa i sig det ena röda bäret efter det andra. Efter att ha provat ett par vita, har han kommit på att man ska leta reda på de röda! :D
Jordgubbslandet var han inte lika förtjust i, så det är ju tur för oss, annars skulle vi nog inte få smaka en endaste liten jordgubbe. :D


Igår scrappade jag ett litet kort till en kompis som fyllt år. Detta är resultatet. Det är till en kortutmaning på Scrappiz.

Inga kommentarer: