10 maj 2006

Skiss och Prinsessa




Här är en skiss jag gjorde till en tjej på scrappiz som ville ha utmaningar. Sen bestämde jag mig för att scrappa skissen själv också och här är resultatet. Jag är jättenöjd, även om bilden i sig inte visar hur det blev. P:et i prinsessa är nämligen jätteglittrigt och kronan är i pärlemorpapper med guldglitter ditmålat och smyckestenar som glittrar högst upp.
Doodlat har jag gjort såklart och använt min nya fina medium retro punch som inte finns att köpa i Sverige än, utan som jag skickat efter från Australien minsann!

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad jag tycker mycket om din prinsess-LO - fast jag undrar var "Bla bla bla tjohej" tog väg? *fniss* Den var i alla fall väldigt härlig både i färger och form. Den skissen måste jag försöka ta mig an nångång!

Ser att du har kul med din mediumretro. Själv har jag bara provstansat en enda gång, men jag åker ju på träff till Umeå idag och antar att den kanske får jobba desto hårdare under helgen ;-)

Ha det gott! Kram Maria