skip to main
|
skip to sidebar
30 april 2006
Skaka galler
Sonen i lekrummet. Till en skissutmaning på Scrappiz.
Lite skoj att stansa blommor i filt! :)
Cats
Till en skissutmaning på Papprika.
27 april 2006
En opåskig påsk-LO
Särskilt påskig är den ju inte.
Till en utmaning på Papprika. Man skulle använda minst tre olika mönstrade papper.
du
De är så fina, mina barn.
Hoppetossa
Dottern hoppar på studsmattan när den var alldeles ny.
Nu har vi sålt den och ska eventuellt köpa en mindre.
En toarulle...
...och två pennor.
Det är allt som behövs tydligen.
Jag blev tvungen att scrappa dessa kort på en gång för det var så kul att se honom SÅ lycklig över dessa enkla leksaker.
Jag ska sluta köpa dyra saker.
19 april 2006
Att bada...
eller inte bada
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Om mig
Pihlina
Stickat, pysslat, ritat och knåpat. Nåt sånt. På ett ungefär. :)
Visa hela min profil
Lite scrapbutiker
Pyssloteket
Scrapaddicted
Papprika
Bloggarkiv
▼
2009
(15)
▼
februari
(7)
Flyttkort
Värsta utlottningen
Hello Kitty och ett målat barn
Undersökning
Jag är förvisad
sexiga foton
Ett cykligt kort
►
januari
(8)
►
2008
(114)
►
december
(14)
►
november
(20)
►
oktober
(16)
►
september
(3)
►
augusti
(7)
►
juni
(3)
►
maj
(2)
►
april
(11)
►
mars
(13)
►
februari
(11)
►
januari
(14)
►
2007
(232)
►
december
(12)
►
november
(7)
►
oktober
(21)
►
september
(26)
►
augusti
(19)
►
juli
(22)
►
juni
(20)
►
maj
(23)
►
april
(21)
►
mars
(13)
►
februari
(21)
►
januari
(27)
►
2006
(206)
►
december
(28)
►
november
(16)
►
oktober
(14)
►
september
(17)
►
augusti
(18)
►
juli
(23)
►
juni
(12)
►
maj
(27)
►
april
(33)
►
mars
(8)
►
februari
(10)
Bloggar värda ett besök kanske?
Skissbloggen
Scrapalfabet
Scrap kort och gott
Det retar alltid nån
Pemba Design
Fresh scrap juice
Pysslotekets blogg
Fattar du inte vad jag blajar om?
Här finns en blogg med lite vanliga scrapord förklarade. Smart va?
PyBlo.se - samlingsplatsen för pysselbloggar