13 juni 2006

Ditt rätta element

Min första DT-LO för Pappersvinden!
Själv gillar jag den jättemycket! Tycker det blev en härlig effekt som stämmer väl överens på hur kul Hannah hade i poolen denna dag. :)

Allt material kommer från Pappersvinden

06 juni 2006

Lake Tahoe

Dottern badar i Lake Tahoe för första gången.
Svinkallt, men hon bryr sig inte alls.
Ännu en snabbscrap för att få till lite bilder jag absolut ville ha scrappade.

05 juni 2006

Amningsakrobat

Jag har mått skit i flera dagar nu, men äntligen börjar det ordna upp sig. Det var nog bihåleinflammation i alla fall, för idag började jag få ont under ögonen och då körde jag hårt med Rhinocort och nu har det börjat ge med sig OCH febern håller sig borta! Skönt!!!

Medan jag inte hade ork att ha något annat bättre för mig så roade jag mig med att scrappa. *smart*
Det är min tokiga son som tycker att det är fantastiskt kul att leka akrobat samtidigt som han ammar.

Snabbscrap

Jag snabbscrappade lite. Jag kände att jag måste få scrappa dessa bilder, för jag gillar dem, men jag ville inte göra en jättestor LO med massa deko. Ville bara ha bilderna on display liksom.
Så detta är resultatet.

04 juni 2006

Tänk....

...om jag kunnat vända blad och sett framtiden
Hade jag valt att gå samma väg då?

Det undrar jag.
Förmodligen inte.

Till en tävling hos Scrapaddicted där man skulle använda sin QK, vilket jag också flitigt gjort.
Har använt många olika dies här och även QK-stiletto.

03 juni 2006

Jag har vunnit en tävling!!!

Ja! Det är ju jättekul!
Speciellt som jag hoppade på tävlingen mest för att jag tyckte det var en sån kul grej. Man skulle skapa en LO utan några blommor på och försöka använda en del QK-stansningar och såna andra saker.
Det lät som en rolig utmaning just då, då jag hade dille på blommor. :D

Så jag gjorde LOn Mördaren & Offret och jag vann!
Det är såååå himla kul! Jag har verkligen vunnit!
Priset?
Jag ska få vara gästdesigner hos Pappersvinden i två månader! Hur coolt är inte det?

Här är min vinnar-LO. Finns nog med tidigare i bloggen, men för den som inte orkade leta....

En scraplift blev ett lekrum

Jag har liftat Anna Stenman.

Det är så många leksaker som är favoriter just nu, men snart är de trasiga och åker i soporna. Då är det kul att ha dem dokumenterade såhär. :)