Även denna till en skissutmaning på scrappiz.Det skulle vara en blomranka var det tänkt, men här blev det en helvetes massa blommor. Jag har ritat själv såklart och skrivit också. Det blev en mysig och väldigt personlig LO känner jag. *nöjd*
Dotterns ord till mig på telefon när hon fick veta att det var en lillebror som kommit och inte en lillasyster. Tycker det är fantastiskt gulligt och scrappade det.