10 maj 2006

Midsommarblomster

Även denna till en skissutmaning på scrappiz.
Det skulle vara en blomranka var det tänkt, men här blev det en helvetes massa blommor. Jag har ritat själv såklart och skrivit också. Det blev en mysig och väldigt personlig LO känner jag. *nöjd*

Det gör inget mamma...

Dotterns ord till mig på telefon när hon fick veta att det var en lillebror som kommit och inte en lillasyster. Tycker det är fantastiskt gulligt och scrappade det.
Till en skissutmaning på Scrappiz och jag VANN!!! OK, det var lottdragning, men jag gillar min underbara LO massor!
Börjar gilla det handskrivna på dem...

Scrapliftat kort

Kort gjort till cybercropen på Scrappiz. Jag scrapliftade någon (minns inte vem... ujuj... *skäms*) och såhär blev resultatet.

Mamma.... nu går jag till Wilma

Samuel knatar iväg till flickvännen igen. För femtielfte gången denna dag... Evig procedur.

Bordsskick

Det här är nog en av favorit-LOsarna nu... jag gillar den så mycket. Är verkligen nöjd med allt. Sen att jag gjorde fel från början och fick börja om från början igen dagen efter, det är en helt annan historia!

Grattiskort

Också till en kortskissutmaning på scrappiz. Doodla är livet!!!

Busunge

Till en skissutmaning på scrappiz.